Diverse
Rezultatul probei de interviu la concursul de ocupare a postului vacant de ÎNGRIJITOR I M pe perioadă nedeterminată, din cadrul Școlii Gimnaziale Corocăiești:
Nr. crt. | Nr. dosar | Funcția | Punctajul obținut | Rezultatul selecției |
1 | 44 | Îngrijitor I M | 84,33 puncte | ADMIS |
Afișat astăzi, 31.07.2024, ora 7,57
Rezultatul probei practice la concursul de ocupare a postului vacant de ÎNGRIJITOR I M pe perioadă nedeterminată, din cadrul Școlii Gimnaziale Corocăiești:
Nr. crt. | Nr. dosar | Funcția | Punctajul obținut | Rezultatul selecției |
1 | 44 | Îngrijitor I M | 92 puncte | ADMIS |
Rezultatul probei scrise la concursul de ocupare a postului vacant de ÎNGRIJITOR I M pe perioadă nedeterminată, din cadrul Școlii Gimnaziale Corocăiești:
Nr. crt. | Nr. dosar | Funcția | Punctajul obținut | Rezultatul selecției |
1 | 76 | Îngrijitor I M | 34 puncte | RESPINS |
2 | 70 | Îngrijitor I M | 34,3 puncte | RESPINS |
3 | 44 | Îngrijitor I M | 50 puncte | ADMIS |
Afișat azi, 18.07.2024, ora 8,40
Rezultatul probei de selecție a dosarelor la concursul de ocupare a postului vacant de ÎNGRIJITOR I M pe perioadă nedeterminată, din cadrul Școlii Gimnaziale Corocăiești:
Nr. crt. | Nr. dosar | Funcția | Rezultatul selecției |
1 | 76 | Îngrijitor I M | ADMIS |
2 | 70 | Îngrijitor I M | ADMIS |
3 | 44 | Îngrijitor I M | ADMIS |
Afișat azi, 11.07.2024, ora 8,35
Școala Gimnazială Corocăiești cu sediul în sat Corocăiești localitatea Verești județul Suceava, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, după cum urmează:
Nivelul postului : execuție
DENUMIREA POSTULUI: ÎNGRIJITOR
GRADUL : I M
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant, 1 normă ( activitatea se va desfășura 6 ore la Școala Gimnazială Corocăiești și 2 ore la Școala Gimnazială Bursuceni)
COMPARTIMENT Administrativ
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
- Documentele solicitate candidaților pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art 35 din HG 1336/2022
- a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
- b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
- i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la sediul unității școlare, Școala Gimnazială Corocăiești, sat Corocăiești localitatea Verești județul Suceava, compartiment secretariat, persoană Blaga Adriana, telefon 0730610465, email corocaiestiscoala@yahoo.com
Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
- a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
- b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
- c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
Studii: studii generale/ medii
Vechimea în muncă: minim 3 ani
– abilitati de lucru in echipa;
– capacitate de gestionare a timpului si prioritatilor (mai ales in condiții de stres)
– capacitate de a lua decizii eficiente.
Concursul constă în :
- Selecția dosarelor – probă eliminatorie;
- Proba scrisă;
- Proba practică şi interviu.
Concursul se va desfăşura la sediul Școlii Gimnaziale Corocăiești jud. Suceava, conform graficului de mai jos:
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
Activităţi | Data |
Publicarea anunțului | 24.06.2024 |
Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială Corocăiești, cu sediul în sat Corocăiești localitatea Verești | 08.07.2024, ora 09.00 |
Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs | 10.07.2024, ora 09.00 |
Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor | 11.07.2024, ora 09.00 |
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor | 12.07.2024, ora 09.00 |
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 15.07.2024, ora 09.00 |
Susţinerea probei scrise | 16.07.2024, ora 10.00 |
Afişarea rezultatului probei scrise | 17.07.2024, ora 13.00 |
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise | 18.07.2024, ora 13.00 |
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 19.07.2024, ora 13.00 |
Susţinerea probei practice | 22.07.2024, ora 09.00 |
Afişarea rezultatului probei practice | 23.07.2024, ora 09.00 |
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei practice | 24.07.2024, ora 09.00 |
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 25.07.2024, ora 09.00 |
Susţinerea interviului | 26.07.2024, ora 09.00 |
Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului | 29.07.2024, ora 14.00 |
Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului | 30.07.2024, ora 14.00 |
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 31.07.2024, ora 14.00 |
Afişarea rezultatului final al concursului | 01.08.2024, ora 14.00 |
La proba practică şi interviu participă doar candidaţii care au obținut minim 50 puncte la proba scrisă.
Media celor 2 probe trebuie să fie minim 50 puncte, pentru a fi declarant admis.
Nota de proba practică şi interviu nu poate fi contestată.
Se consideră “admis” la concurs, candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar. Ocuparea posturilor de același tip se va face în ordinea descrescătoare a punctajului. La punctaje egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menține, candidații aflați în această situație, vor fi invitați la un nou interviu în urmă căruia comisia va decide asupra candidatului câștigător.
BIBLIOGRAFIA
la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant de îngrijitor 1
- Ordin nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor;
- Legea nr. 477 din 2004 privind codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice – Cap.II – Norme generale de conduită profesională a personalului contractual, art.7;
- Legea nr. 307 din 2006 privind apărarea împotriva incendiilor cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 319 din 2006 a privind sănătatea şi securitatea muncii cu modificările şi completările ulterioare – Cap.IV – Obligaţiile lucrătorilor;
- G. nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordin 119/04.02.2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 53 din 2003 – Codul Muncii, republicată – Titlul XI, Cap.II – Răspunderea disciplinară art.263-268, cu modificările şi completările ulterioare.
TEMATICA la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant de ÎNGRIJITOR 1
Reguli de efectuare a curăţeniei în instituţia de învăţământ.
- Noţiuni fundamentale de igienă.
- Securitate şi sănătate în muncă şi PSI.
Anexa 1 la H.G. nr. 1336/28 octombrie 2022
FIŞA POSTULUI nr.
anexă la contractul individual de muncă nr. ………../…………………………..
Îngrijitor
A. Informaţii generale privind postul | |
Comprtimentul administrativ | Curățenie |
1. Nivelul postului*
Nivelul studiilor |
Funcţie de execuţie
Scoala gimnaziala/ Școală profesională |
2. Denumirea postului | Îngrijitor |
3. Treapta profesională | I M |
4. Scopul principal al postului | asigură curățenia în cadrul unităţii |
B.Condiţii specifice pentru ocuparea postului | |
1. Studii de specialitate** | Diplomă de absolvire a școlii gimnaziale / profesionale |
2. Perfecţionări (specializări) | Nu este cazul |
3. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel) | Nu este cazul |
4. Limbi străine (necesitate şi nivel) cunoscute | Nu este cazul |
5. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare:
– rapiditate în reacții și judecată; – abilitate de a improviza; – capacitate de adaptare rapidă la situații neprevăzute; – memorie vizuală foarte bună; – punctualitate; – seriozitate/responsabilitate; – hotărâre, adaptabilitate, autocontrol; – loialitate, atitudine pozitivă; – spirit de observație, răbdare, capacitate de comunicare |
|
6. Cerinţe specifice*** | |
7. Competenţa managerială**** (cunoştinţe de management, calităţi şi aptitudini manageriale) | Nu este cazul |
Atribuţiile postului
Operaţiunile de efectuat sunt complexe, necesită un grad de autonomie în acţiuni şi tehnologii specifice care trebuie cunoscute: executarea curăţeniei şi a dezinfecţiei; capacitatea de organizare a muncii; monitorizarea comportamentului elevilor şi gestionarea situaţiilor conflictuale (art.89 alin 2 şi art. 96 alin 1 – Legea 272/2004 republicată); reparaţii curente (vopsit, văruit, chituit, etc.); menţinerea curăţeniei, îngrijirea şi păstrarea materialelor, echipamentelor şi a inventarului şcolii; menţinerea ordinii şi disciplinei pe toată perioada de activitate; promptitudine în rezolvarea problemelor de interes pentru unitate. In calitate de îngrijitor îndeplineşte următoarele sarcini: Ø asigură curăţenia în cancelarie, birouri, biblioteci, laboratoare, săli de clasă, sală de sport, cabinet de consiliere psihopedagogică, anexe, etc.: aerisit, aspirat praful sau măturat (după caz), şters praful de pe mobilier şi de pe pervaz, spălat parchetul sau gresia, spălat geamuri; Ø spălat chiuvetele din laboratoare; Ø strânge gunoiul din toate spaţiile indicate, inclusiv cel de după calorifere, de după bănci şi /sau postamente (în sălile de clasă); Ø udă florile din încăperi, de pe holuri; ‘ Ø spală holurile; Ø spală perdelele (periodic); Ø menţine curăţenia la grupurile sanitare (elevi şi profesori), şterge gresia şi faianţa, vasele de toaletă, chiuvetele; – asigură săpun lichid la toalete şi hârtie igienică; – aspiră/spală (periodic) covoraşele de la intrările în şcoală, din faţa sau din birouri, cancelarie; – curăţă împreună cu muncitorul de întreținere curtea școlii, strânge gunoaiele, greblează frunzele uscate, sapă zona pentru flori (când este nevoie); la degajarea aleilor de zăpadă şi gheață RESPONSABILITATEA IMPLICATĂ DE POST Programul de lucru: 7-15 La terminarea programului, se verifică: asigurarea securităţii spaţiilor, întreruperea surselor de iluminat, închiderea geamurilor şi a uşilor, închiderea robineţilor. Ø La începutul şi terminarea programului de lucru semneză condica de prezenţă; Ø Folosirea integrală a timpului de muncă pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu; Ø În conformitate cu prevederile Legii 319/2006 şi a normelor metodologice de aplicare ale acesteia HG 1425/2006, fiecare salariat trebuie să îşi desfăşoare activitatea, conform pregătirii şi instruirii sale, precum şi cu instrucţiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu se expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională; Ø La intrarea în programul de muncă va purta în mod obligatoriu echipamentul de lucru şi va respecta normele de tehnica securităţii muncii şi P.S.I.; Ø Se supune controlului care vine din partea autorităţilor care răspund de igiena şcolară, protecţia consumatorului şi din partea Direcţiei sanitar-veterinare; Ø Anunţarea la timp a situaţiilor de excepţie care duc la încălcarea programului de muncă într-o zi sau perioadă anume şi o soluţie pentru acoperirea sarcinilor; Ø Efectuarea concediului de odihnă se va face conform programărilor făcute la sfârşitul anului precedent; Ø În situaţii de excepţie concediul de odihnă se poate efectua în 2 etape din care o etapă va fi de cel puţin 10 zile neîntreruptă, conform Codului muncii; Ø Respectarea Regulamentului de ordine interioară; Ø Participă la instructajul de protecţia muncii şi P.S.I.; Ø Respectarea programului zilnic. Activitatea de curăţenie se desfăşoară în toate zilele lucrătoare; Ø Participă la instructaje de cunoaştere şi aplicare a normelor igienico-sanitare; Ø Efectuează controale medicale periodice; Ø Responsabilitate materială faţă de inventarul şcolii, păstrarea şi întreţinerea curăţeniei, a materialelor şi a mijloacelor din dotare; Ø Răspunde de toate materialele pe care le manipulează (mături, căldări, aspirator, mobilier şcolar, etc.); Ø Responsabilitate în îngrijirea copiilor şi asigurarea securităţii acestora; Ø Răspunde de bunurile personale ale copiilor, cadrelor didactice, holuri; Ø Răspunde de cheile tuturor sălilor de clasă, a birourilor, cabinetelor, laboratoarelor, a sălii de sport Ø să păstreze secretul de serviciu, dacă, prin natura atribuţiilor, are acces la asemenea date şi informaţii; Ø să poarte numai în timpul serviciului mijloacele de apărare, de protecţie cu care este dotat şi să facă uz de armă numai în cazurile şi în condiţiile prevăzute de lege; Ø să nu se prezinte la serviciu sub influenţa băuturilor alcoolice şi nici să nu consume astfel de băuturi în timpul serviciului; Ø să nu absenteze fără motive temeinice şi fără să anunţe în prealabil conducerea unităţii despre aceasta; Ø să execute întocmai dispoziţiile şefilor ierarhici, inclusive cele administrative, cu excepţia celor vădit nelegale; Ø În afara obligaţiilor prevăzute de lege şi menţionate mai sus, îi mai revin următoarele atribuţii: Ø să respecte prevederile pivind accesul în unitate conform procedurilor aplicabile; Ø să respecte prevederile Regulamentului intern, regulamentul de organizare și funcționare a unității de învățământ emis de conducerea unității; Ø Reglementarea accesului în obiectiv; Ø Respectă normele P.S.I.; CONTACTE ŞI COMUNICARE Ø Este subordonat directorului, şefului de compartiment şi răspunde cu promptitudine la sarcinile date de aceştia; Ø Primeşte şi dă relaţii în probleme specifice funcţiei şi în raporturile pe care le are în executarea atribuţiilor stabilite; Ø In executarea atribuţiilor ce-i revin, colaborează cu directorul, cadre didactice, celelalte compartimente; Ø Aduce la cunoştinţa şefului de compartiment orice disfuncţionalităţi apărute în sectorul respectiv; Ø Posedă abilităţi de muncă în echipă; Ø Are un comportament şi o conduită adecvată unei instituţii de învăţământ atât faţă de copii, cât şi faţă de colegi; Ø Manifestă solicitudine faţă de părinţii elevilor. CONDIŢII DE MUNCĂ Activitatea îngrijitoarei de şcoală se desfăşoară în toată şcoala, în clase, în curtea școlii. Rezistenţa la stres şi efort fizic moderat. Organizarea grupurilor sanitare Ø va verifica în permanență ca în grupurile sanitare să existe săpun lichid și prosoape de hârtie de unică folosință. Ø va verifica și se va face completarea, reîncărcarea cu regularitate pe parcursul zilei, astfel încât să existe consumabile în cantități suficiente la toaletă (săpun lichid, hârtie igienică, prosoape de unică folosință etc); |
În urma susținerii probelor scrise, candidații au obținut următoarele rezultate (afișate astăzi, 14.03.2024):
Cod | Postul pentru care candidează | Punctaj obținut | Rezultat |
198 | Administrator financiar I S | 89 puncte | ADMIS |
206 | Administrator patrimoniu | 70 puncte | ADMIS |
În urma verificării dosarelor (afișat astăzi, 11.03.2024):
Cod | Postul pentru care candidează | Rezultatul evaluării |
198 | Administrator financiar | ADMIS |
206 | Administrator patrimoniu | ADMIS |
Anunț organizare concurs ocupare post vacant administrator financiar.
Anunț organizare concurs ocupare post vacant administrator de patrimoniu.